Idioma

Dealer Banner - copy - copy

Software desarrollado por Dyno y soporte técnico
sin igual.

CONVIÉRTASE EN UN DISTRIBUIDOR
AL UNIRSE A LA RED CELTIC TUNING

Super Car - copy - copy

La reprogramación de la ECU para su coche exótico
puede mejorar significativamente su experiencia de
conducción. Reprogramar su turbo diésel nunca ha sido
tan fácil.

SUPER CAR TUNING ECU

Diesel Tuning - copy - copy

Logre una potencia mejorada y un ahorro de combustible
en un simple paso. La personalización de su camión puede
mejorar su poder de tracción y el ahorro de combustible.

ENCUENTRE MÁS INFORMACIÓN SOBRE
LA PERSONALIZACIÓN DEL CHIP DIÉSEL

Truck Tuning - copy - copy

Vea cómo Celtic Tuning puede ayudarlo a usted y a su flota. El poder de remolque es esencial
para cualquier agricultor. Mejore la potencia y el ahorro de combustible de su tractor con la reprogramación
de la ECU. ENCUENTRE MÁS INFORMACIÓN SOBRE LA REPROGRAMACIÓN DE LA ECU EN TRACTORES

ENCUENTRE MÁS INFORMACIÓN SOBRELA REPROGRAMACIÓN
DE LA ECU EN CAMIONES / VEHÍCULOS PESADOS

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Alfa Romeo
  • Modelo:

    Alfa Romeo 159

  • Variante:

    1.9 JTDM 150 bhp

  • Años:

    2006-2011

  • Combustible:

    Diesel

  • Tamaño del motor:

    1910 ccm

  • Tipo de ECU:

    Bosch EDC16C39

Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150 bhp

Volver a Modelos

The 1.9 JTD 16v 150bhp is the first incarnation of the Multijet engine. Utilising multiple injections per stroke it pushed refinement and power levels to a new high. With our software upgrade we can achieve 212bhp and 443Nm torque which gives for superb performance. A later development of this engine got released with 170bhp and 329Nm torque fitted to the Alfa GT and 147. This variant is a straight forward factory remapped version which uses the same turbo and Injectors, this therefore allows us to offer a factory 170bhp upgrade for those wishing to stick to factory specifications. We develop all of our software on the rolling road to ensure accuracy in terms of both power delivery and also to ensure fuelling, boost pressures and exhaust gas temperatures are all within tolerance. Our aim is for maximum power whilst maintaining optimum reliability.

Original Modificado Diferencia
150

bhp

162

bhp

+12

bhp

320

Nm

325

Nm

+5

Nm

Notas de laEtapa

Our fuel economy software is designed for part throttle driving to deliver a very linear power curve.

For this reason our economy performance figures quoted are subject to slight variation.

Servicios Disponibles

DPF
EGR

Select Your Vehicle